keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

AUTS


Tosiaan tossa maanantaina kaaduin pyörällä iha kivasti.. oltii tulossa Ellun kanssa rannalta. Me ajettii autotie reunoissa ku ihmisiä käveli semmosella milli kertaa milli kokosella kävely tiellä.. no sit siellä kaukaa tuli auto nii aattelin mennä kävely tielle semmosesta rotvallin madallus kohasta. (siis se auto oli vielä kaukana nii mulla oli hyvin aikaa mennä sille kävely tielle) Sitte ajoin siiihe ja pyörän eturengas ei mennykkää rotvallin yli vaa alko sivuttaan sitä ja.... kaaduin ja  liuin vähä jotenki sillai pienesti siinä asfaltilla. Löin mu poskenki asfalttiin, mutta onneks ei tullu mitää aivotärähdystä. Pienesti alko vaa näkyyn tähtiä. No sit pääsin siitä ylös nii siihe tuli pari ihmistä Ellun lisäks kysyyn että onks kaikki okei ja jotain semmosta. En siinä vaiheessa viä tajunnu kunnolla että mulla tuli verta parista paikkaa. No sit ne ihmiset lähti ja oltiin Ellun kanssa siinä ja si aloin huomaan että wow mulla tuli haavoja ja sit alko sattuun ja aloin itkeen koska se sattu niin paljon. Onneks Ellulla oli vesipullo mukana nii saatii sillä aluks pudistettua näitä kaikkia haavoja.... tän enempää tästä en jaksa kertoo mutta sen haluun sanoo että-------------->

VAROKAA ROTVALLEJA!!!

ps. tässä viä pari kaunista kuvaa






3 kommenttia:

  1. hui! sattu varmaan ihan hirveesti:(

    VastaaPoista
  2. Auuuts :( mulle on kans kerran käyny lähes samallai, taisiis kaaduin ja mun jalat raahas vähän matkaa asfalttia pitkin, sitte mun sääreen tuli koko säären kokonen tollanen samallainen haava ku noi sun, ja sitte kans takareiteen tuli :( en kans ite aluks tajunnu mitää, sitte vasta huomasin haavat, ja rupes muutenki sattuu nii paljon, et rupesin itkee :(

    VastaaPoista
  3. kivat jäljet jäi :c

    VastaaPoista