torstai 27. kesäkuuta 2013

monday's outfit

Tulin nyt postaamaan teille maanantain asukuvat tälläin tosi ajoissa ja kertomaan vähä kuulumisia. Oon ollu tässä viikon jo Juusolla. On ehtiny tapahtuu vaikka mitä :--D Oon kastanu talviturkkini ja uskaltautunu uimaan useemminki ja oikeestaan sen vuoks eilen tapahtu vähän oudompi juttu. Jotku teistä jo varmaa näki eilen kuvan instagrammissa (oon sielä nimellä itsmydancefloor). Olin eilen aamulla alkamassa tekee vatsareeniä. En ehtiny muuta tekee ku menee makaan lattialle jollon mulla alko pyörii päässä ja oksettaan aika mukavasti. Huusin sit Juuson mun luo. Koitin nousta istumaan jonku ajan päästä, mutta heti ku nousin meinas lentää oksennus ja maailma vaan pyöri enemmän. Puolentunnin lattialla makoilun jälkee Juuso kävi sitte sanomassa äitilleen, että mulla oli tommone vointi. Sit mietittiin siinä mitä tää ois ja meinattiin lähtee johonki lääkärii mutta soitettii sit ambulanssi. Mulle tehtii perustestit ja muut iha sen vuoks että tiedetää onko mistää vakavasta kyse.  Siinä sit selvis, että sisäkorvan tasapaino elin vai mikä onkaa nii sinne oli menny vettä luultavasti ja sen vuoks oli tommone olo. Varmaa myös oli kuumalla ilmalla vaikutusta. Sain sitten ohjeeks juoda kivennäisvettä ja syödä, että saan tasasesti nestettä ja suoloja :) Mut onneks sain jäädä sitten ihan tänne Juusolle ja ei ollu mitää vakavaa ja loppupäivän vointi oli sit jo normaali!  Suosittelen näin helteillä ja muutenkin kesällä, juomaan kivennäisvettä. Nimittäi liialla vedenjuonnilla voi sit taas saada suolot liia vähälle. No mut tuli opittua uutta ja jos jatkossa mulle käy noin nii ainakin tiän mistä johtuu. Mulle tulee helposti autossakin pahoinvointia niin se kertoo myös siitä et oon herkempi tommosille tasapaino jutuille.  Onko teille kellekkään käyny näin?

kuvat2 IMG_4375jk kuvat3 IMG_4408da
Toppi CARLINGS // Stud bra EBAY // Shortsit GINA // Kengät H&M

8 kommenttia: