maanantai 31. lokakuuta 2011

fvfjnf

Jooo oon pahoillani ny oikeesti ku on vähä laiskasti nääs tullu postailtua. Ei oo oikee ollu mitää kiinnostusta :----D ja si nii.. Mutta nyt ajattelin ryhdistäytyä ja saada jotain aikaseks!(------: Elikkä siis oon tässä viikoloppuna ja tänää värjäilly hiuksia. Lauantaina värjäsin mustat ja sitte tänää vaalensin latvoja ja tadaaaaa! Nyt mullon musta punaset dip hairit<3 lovelove(----: Niistä ei oo viä mitää viisasta kuvaa, mutta voisimpa tässä huomenna ottaa kuvan! Nii ja voisin ottaa tosta uudesta takista ja korkkareista kuvat kans(: Tosiaa vähä ärsyttää ku toi mun kamera on suoraansanottuna aika paska.. nyt se ei oikee enää ota ees luonnovalossa hyviä kuvia paitsi tuurilla! Äh pakko saada uus kamera! Niin ja toi lempivaatepostauski on vähä jääny. Kyl mä sen viä joskus teen heh! EHKÄ jopa jo ens viikoloppuna! Mut semmosta viä et mitä enemmä kommentteja sen parempi fiilis mulle tulee ja semmone olo et joku tätä viittii ees lukee! :----D  EDES TYKKÄYS NAPPULAN PAINAMINEN PIRISTÄÄ! Niin ja tiän toi kuva tossa ei liity mihinkä mitenkä (---: mut :3

MUT HEI HALUATTEKS TE KYSYMYSPOSTAUKSEN?


2 kommenttia: