tiistai 13. joulukuuta 2011

lipstick


Janita tilas mulle tossa toissaviikolla (?) huulipunan jeee! Se kävi eilen hakeen ton postista muiden meikkejen kans ja sit tänää anto mulle. Hintaa tällä oli vaan 1,70e! I looooov(---: Tää on oikeestaa mu eka huulipuna :---D Kaua on pitäny joku huulipuna hankkia mut en oo saanu aikaseks tai päätettyä minkä haluun jne. Mutta semmosta.

 Tänää olin mummulas käymässä ja korjailin vähä tumppujani sielä ja sit mummu ompeli mun semmosiin vähä liia lyhyisii housuihi resoorit, nii nyt noi on sit käyttökelposet! Joo ja tosiaa huomattii et mun kengät on täynä reikiä joten sit niitäki paikkailtii XD Pitäs käydä kattoo jostai jotain kivoja nahkasia kenkiä. Ei ois kukaa sattunu näkee missää semmosia nahkasaappaita, bootseja, jotai maiharin tyyppisiä? Siis ihan oikeeta nahkaa? Jotku missä ois jotain solkia tai niittejä ois jees, mutta yksinkertasetki kelpaa. Eli siis vinkkejä saa todellaki antaa :----D Se ois suuri apu. Mutta eipä mulla muuta tällä kertaa.

2 kommenttia:

  1. Aivan ihana sävy, toi passaa erityisesti ku sun huulet on tommoset täyteläiset :) Kiitokset kun ei näkynyt duckfacea kuten muissa blogeissa!

    VastaaPoista