keskiviikko 12. syyskuuta 2012

ostokset (vihdoin)

Nonii eli tässä ny vihdoin näistä ostoksista kuvia!



VYÖ

Vyö - H&M (lastenosasto) n. 5? enmuistaa XD

KORVIKSET

Korvikset - H&M n. 5e (tähän kuuluu viä erilaisia ruskeita korviksia mut äiti otti ne ku en tykänny)

Kollaasit

Tennarit - Dinsko 23e

4.9

Lenkkarit - Citymarket 40e

N

Urheilurintsikat - H&M 19.95e


Tilattiin tossa viimeviikolla Linskun kans nelly.comin alennuksista farkut. Linskulle beiget ja mulle mintunvihreet/siniset mitkä onkaa :--D Hintaa niille tuli 20,95e kpl (postikulut ja postiennakko maksu mukaalukien) ja alkuperäne hinta oli ilman postikuluja ja postiennakkoo jotain lähemmäs 40-50e? joten halvalla päästii! Voin kuvata tänne ne mun housut? Tai no tulee ne jokatapauksessa joskus täälä näkyy. Mut ei sen enempää siitä asiasta. Oon siis ollu tän viikon tetissä ja joo onha siä ollu iha jees!(---: Rankkaa vaa vähä kylläki. Ja töide jälkee oon menny sit suoraa reeneihin nii oon ollu aika poikki sitte päivie jälkee nii ei o sit tullu kuviakaa otettua. Mutta niin, TOIVEPOSTAUKSIA LISÄÄÄÄ!!!! 

2 kommenttia:

  1. Onko noi urheiluritsikat hyvät?:D Oon monesti miettiny et pitäsköhän ostaa. Sait muuten uuden lukijan, huippu blogi sulla!:)

    http://saraheei.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Noi on aivan sairaan hyvät, ja sit ku noiden toi kangas on paksumpaa ku monissa muissa hm, gina urheilurintsikoissa nii ei ainakaa paista mikää ei toivottu läpi vaikkei noide alla mitää normi rintsikoita pitäiskää :---D!

      Poista