maanantai 15. huhtikuuta 2013

music

En oo pitkään aikaan tehny mitään musiikkipostausta lukuun ottamatta mun coveria, niin tässä ois nyt semmmonen! En laittanu tähän sattuman varasesti vaa joltai hyviltä bändeiltä kappaleita vaa nää on kaikki joko mun ns esikuvia siinä mitä pyrin oppiin tai semmosia joidenka kappaleita oon laulanu ja opetellu tässä lähiaikoina.


Kattelin tossa joku aika sit youtubesta videoita bändeistä joissa on naislaulaja joka osaa myös screamata! Ja Juuso sit linkkas sillon mulle tän kappaleen tältä bändiltä. Ja Oon tässä kohta 1,5 vuotta opetellu screamaamista. Kyllä oikein luitte :--D Mulla on tosi korkee ääni, mutta pyrin opetteleen koko ajan uutta. 1,5 vuotta sitten päätin alkaa opettelemaan screamaamista. Vihdoin tossa joku aikasitten aloin saamaan oikeella tekniikalla örinää suustani :---D korkeet äänet ja lausuminen ja se, että pystyisin kappaleen vetään niin, ni on vielä unelma. Mut oon jo todella ilonen, onnistuin oppimaan ton! Ja mun unelma ois osata vielä jonain päivänä screamata noin kun Agonistin laulaja!


Amaranthe on semmonen bändi jonka kappaleet sopii tosi hyvin mun äänelle ja mun on siis aika luonnollista laulaa niiden kappaleita ilman mitään super vaikeita haasteita. Oonki tässä lähiaikoina laulanu tosipaljon Amaranthen kappaleita ja tykkään tosi paljon tästä bändistä!


Oon myös laulanu sixx a.m.:in kappaleita tässä lähiaikoina ja äänitettiinki tossa joku aika sitten Juuson kanssa yks niiden kappale. Siitä puuttuu vielä kitarataustat, mutta coveria siis varmaanki tulossa!

5 kommenttia:

  1. Tosi kiva tällanen postaus! Mä haluun ehdottomasti kuunnella sen coverin, joten laita ihmeessä tänne blogiin :>

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Juu laitan sit kun/jos saadaan se valmiiks :--D!

      Poista
  2. ääääää galuun kuulla sen coverin!! mikä biisi??:p oioioioi sixx am!!!

    VastaaPoista