sunnuntai 17. elokuuta 2014

i'm happy

Mä oon tosi onnellinen tällä hetkellä. Ei oo suurempaa stressiä mistään. Kuitenkin on kauhee tietämättömyys monien asioiden suhteen ja täytyy vaan odottaa, että saa niihin vastauksia. Käynkö mä lukion 3 vuoteen? Vai venyykö pidemmäks? Jatkanko mä teatteria? Keskitynkö vaan laulamiseen? Lopetanko lehtien jakamisen? :--D Kaikkee mahdollista mietittävää. No mutta päivä kerrallaan. 

Oon koittanut laittaa tässä lähiaikoina asioita tärkeysjärjestykseen ja blogi ei oo ollu ihan ykkösenä. Mulla on tuola kumminkin kuvia joita voisin mahdollisesti postailla. Nyt on vaan esim yöunet menny monesti blogin edelle. Oon aiemmin yrittäny liikaa. Ei mun oo pakko tehdä postausta yömyöhään jollen halua. Joskus on kuitenkin ollu semmonen fiilis että pakko ehtiä kaikki ja pitää päivittää blogi. Yritän nyt päästä siitä ajatuksesta eroon ja koittaa oikeesti postata vaan sillon kun ehdin ja niin, etten ota yöunista sitä pois. Paljon kivempi mun mielestä tehdä postaus sillon kun siihen on joku into ja ajatus, kun että postais vaan siks että on pakko. Onko muilla bloggaajilla tämmöstä fiilistä koskaan? 

Pitsineule - KIRPPARI  //  Bra - DIY  //  Bändipaita - EMP.FI  //  Shortsit - CARLINGS

Mun vähäisen postailun vuoks nyt on ehkä vaikeempi palata siihen samaan postausmäärään mitä aiemmin oon tehny. Siks haluisinkin kysyy teiltä ideoita tai postaustoivomuksia? Niiden avulla vois kokeilla josko tää tästä lähtis taas luistaan paremmin. (: 

12 kommenttia:

  1. treenaatko viel samal taval ku enne :') ? niiku et käyt juoksees yms. mietin vaa ku mulla lukio vie ihan hirveesti aikaa ja aina ei kerkee treenaamaa, nii miten sä sen mahdollisesti ujutat sun aikatauluun? ja sitten vielä semmoin kysymys että luetko pitkää vai lyhyttä matikkaa (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo kyllä yhtä paljoo ehtiny treenaamaan kun mitä sillon kun olin vielä yläasteella. Viime vuonna meni niin paljon teatteriin aikaa, että lenkit ja lihaskuntoreenit jäi vähemmälle. Reenaamista kuitenkin tuli teatterin yhteydessä tosi paljon. Reenaaminenhan on loppujen lopuks aika helppo ujuttaa aikatauluun, koska se että käy vaikka vaan 30 min lenkillä niin edistää sekin jo terveyttä enemmän kun se että jättää menemättä. Vaikeetahan se toisaalta välillä on jos on tosi kiire, mutta tahdon voimalla vaan! Luen lyhyttä matikkaa(:

      Poista
  2. nuo sun hiukset on kyl ihan mahtavat!

    VastaaPoista
  3. esittele jotai lempivaatteitas vaikka? koska ah sulla on niiin ihana tyyli ja ihania vaatteita!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä idea! Voisin miettiä tota(: kiitos paljon!

      Poista
  4. Myday! Asukuvia! Meikki tutoja! Joku random höpöttely video! Kuukauden suosikit video tai kuvina jotai kuukauden suosikki juttuja just vaikka vaatteit meikki juttuja ym muita tavaroita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin koittaa toteuttaa noita!(: Noista kuukauden suosikit jutuista en tiä kun en oikein ymmärrä sitä ideaa xd

      Poista
  5. Tee postaus miten teit noi rintsikoitten jutut xD Ja meikkejä, vaatteita, mielipiteitä jne :P

    VastaaPoista
  6. Oi vitsi että olet tosi kaunis! Varsinkin nuo siun hiukset ovat tosi upeat, namnam. :3

    VastaaPoista