sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Movie and restauraunt night

Näin perjantaina pitkästä aikaa Janitaa ja Ellua. Käytiin kattomassa viimenen hobitti ja sen jälkeen vielä syömässä. Ollaan käyty kattomassa jokanen hobitti kolmisin niin pitihän sitä perinnettä vielä viimeseen asti jatkaa! Hobitti oli mun mielestä tosi hyvä. Jotkut kohdat oli ehkä turhan koomisia vaikka niiden ei oo selvästikkään ollu tarkotus olla koomisia. Ei sillä kuitenkaan sen suurempaa väliä ollu, tosi hyvä oli siitä huolimatta. (: Hyvää oli myös ruoka! Käytiin American Dinerissä ja mulle se oli eka kerta moneen moneen vuoteen. Oon oikeesti käyny sielä ehkä viimeks ala-asteikäsenä, joten jo oli aikakin käydä sielä pitkästä aikaa. 


Mun täytyy nyt tännekkin tunnustaa kuinka multa puuttuu ehkä pientä yleissivistystä leffojen suhteen. En oo ikinä kattonu pottereita, ehkä joskus jonkun yhden leffan oon saattanu osittain kattoo nimittäin semmosia hämäriä muistikuvia mulla on. Pitäiski varmaan joskus siis kattoo ne. Toinen mitä en oo kattonu on juurikin lotr:it. Niistä voisin vaikka tän itteni sivistämisen alottaa kun nyt on noi hobitit tuttuja. Sit vielä star warsit kuuluu kans tähän joukkoon. Niistäkin oon ehkä jotakin saattanu osittain pienempänä nähdä, mutta eipä pahemmin mitään muistikuvia oo. En tiä miks näin, kun kerta kattelen muutenkin suht paljon leffoja, etenkin Juuson kanssa.
Noniin, nyt kun oon tunnustukseni tehnyt niin mua kiinnostaa löytyykö sieltä muita yhtä sivistymättömiä kun minä? :D

7 kommenttia:

  1. Mulla on sama juttu! En oo koskaan katsonut lotr:ia tai star warssia :D ehkä nyt pari minuuttia tosi kauan sitten ehkä muista niistä mitään, joten ehkä olisi jo korkea aika xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee muitakin ns ei sivistyneitä löytyy XDD Jep niin vois kyllä olla mullakin!

      Poista
  2. et ole kattonu pottereita????? häpeä

    VastaaPoista
  3. Toi vika hobitti oli kyllä parhain (näin kirjan lukeneena)! Nyt kannattaakin kattoo lotr:it ku noi Hobitin tapahtumat oli ennen lotr:ia :D Mä en oo itekään kattonu vielä kaikkia Harry Pottereita (2 viimeistä puuttuu) mut en kyllä enää oikeen muista niitä viimeisimpiä leffoja mitkä oon kattonu, haha :D Star Warsit katsoin ite ekaa kertaa vasta pari vuotta sitten ku mun poikaystävä melkein pakotti :'D Ei ollu kiinnostanu kattoo niitä leffoja, mutta sit tykkäsinkin niistä! Että suosittelen kyllä katsomaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se oli kyllä hyvä, mää vaan en osaa kyllä sanoo mikä niistä ois ollu paras :D
      Niin täytyyki kattoo! Nonii eiku vaan Potterit pyöriin kans xd Joo siis mulla on ollu star warsejen kans kun oon tässä olettanu että mua ei välttämättä kiinnosta ne.. mut ehkä pitäs vaa unohtaa ennakkoluulot ja kattoo ne :D!

      Poista
  4. hei nyt kun on vanhojen tanssien aika, niin ois tosi kiva nähä susta kuvia siinä asussa . Kuvia mekostas ja korkkareistas ? oot kertonu niistä mut niitä ei o kuvissa näkyny ??

    VastaaPoista