maanantai 19. lokakuuta 2015

Amberian Dawn - Fame & Gloria

Tulin linkkaamaan nyt tännekkin Amberian Dawnin uuden musavideon! Sain kunnian näytellä Amberian Dawnin Fame & Gloria -musavideossa kun bändin laulaja Capri - joka on myös mun lauluopettajanani toiminut - pyysi mua siihen. Innostuin heti ja vastasin myöntävästi että totta kai tuun! Onneks menin, koska oli muuten huippuhauska ja ainutlaatunen kokemus, kun ei tommosta videonäyttelemistä vielä aiemmin oo ihan tositoimissa päässyt tekemään. Ja tietty ihan huippua, kun videon teema ja biisin tarina oli todella hyviä. Elikkä jos kiinnostaa nähdä mut huitomassa miekalla ja väkivallan kohteena niin katsokaa video :D! Mua alkaa siis näkymään puolessa välissä videoo ensiks siluettikuvissa! 


Mun mielestä tää on tosi hyvä biisi ja odotan innolla, että Amberian Dawnin uus albumi tulee ens pe 23.10! Suosittelen senkin kuuntelemaan jos tähän biisiin satuitte tykästyyn :)

5 kommenttia:

  1. Enpäs ookkaan pitkiin aikoihin kuunnellu raskasta musiikkia, tää kuulosti itseasias tosi hyvältä! Pistän korvan taakse ja saatan kuunnella sitten uuden levynki :)

    http://lihavapupu.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Oletteko eronneet juuson kanssa? :o

    VastaaPoista
  3. Juu erottiin, kun todettiin että ollaan nykyään enemmänki vaan parhaita kavereita kun pariskunta (: parempi näin!<3

    VastaaPoista
  4. Höh. Ettekö olleet aika kauan kuitenkin yhdessä? :/ Kirjoita blogiin vielä, oon lukenut sitä tosi pitkään! <3

    VastaaPoista