maanantai 13. helmikuuta 2012

HIUksii ja kuumetta


JOO NÄÄÄ ON VANHOJA KUVIA. Mutta joo en o postaillu ku oon ollu kipee ja oon nytki aika sairaan kipee, mut aattelin tulla yrittää saada jonki näkösen postauksen aikaseks. Mutta siis semmosta mietin, että oon aika monesti kertonu täälä aina ku oon leikannu omat tai kaverin hiukset. Niin haluisitteko tarkempaa infoo miten leikkaan omiani tai sit vaikka jonku tietyn ihmise hiuksia? :------D Kukaa ei o koskaa kysyny? (ei siis sillä et oisin muka joku ammattilainen) Mut aattelin kysästä kiinnostaisko teitä tämmöne postaus? Suunniteltiin just Hennan kans sille uusia hiuksia. Värjättäis ruskeista mustiks tai mustaruskeis ja leikattais aika eri malli.. saa nähdä onnistuuko ens torstaina!(----: (siis jos oon parantunu) Mullon tosiaa ollu korkeimmillaa 39,4 kuumetta. AA VOI ETTÄ TÄÄ ON IHANAA HOMEHTUA KOTONA. Njaa ei semitää :--D Mut yhy huomenna on ystävänpäivä ja oon yksin kotona koko päivän): Ja ilman Juusoo): Ja sit seuraavana päivänä on Juuson synttärit eikä sillonka pääse antaa onnitteluhalia.. Noo ei voi mitää, lähetän sen sijaan tuhat lentohalia ja lentopusua sille:3<3 Mut eipä mulla muuta..

LISÄTKÄÄ MUT LAST.FM KAVERIKS HALUUN NÄHÄ MITÄ MU LUKIJAT KUUNTELEE!(--:
TÄSTÄ PÄÄSETTE MUN ''PROFIILII VAI MIKÄ SE NY ONKAAA''

6 kommenttia:

  1. miten leikkaat omat hiukset, kun sulla on niin ihanat hiukset (:

    VastaaPoista
  2. lisäsin suut last.fm:ssä :)

    kolmekertaakolme.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Hiuspostausta tulemaan vaan! :))

    http://blogi-qalisa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. joo laita miten sää leikkaat su hiuksiis ja muittenki !

    VastaaPoista