tiistai 4. helmikuuta 2014

ostohyvitys

Varmasti monet on teistä jo kuullu tästä nettisivusta nimeltä ostohyvitys. Itekkin oon moneen ostohyvitys postaukseen törmänny, mutta ikinä ei oo tullu tehtyä tunnuksia. Nyt hieman harmittaa, koska ois parista tilauksesta jo voinu saada takasin jonkun verran rahaa. Eli ideanahan ostohyvityksessä on se, että saa tilauksestaan rahaa takasin. Ostohyvityksen kautta voi saada rahaa takasin yli 450 eri verkkokaupassa. Tuolta löytyy mm. asos, nelly, romwe,  emp, pretty.fi... jne. (: Ite ainakin uskon, että mulle tulee tätä kautta kerääntyyn bonuksia eism. bändipaita- ja mekko- ja korkkariostosten kautta. 


Nyt kun liitytte sivustolle mun blogin kautta niin saatte alkubonusta 5e! Mun mielestä ihan hyvä pohja, varsinkin tälläsenä köyhänä ja pihinä opiskelijana :--D Varsinkin semmosille jotka shoppailee paljon netin kautta niin tää voi olla oikeen järkevä ja voi säästää ihan mukavastikkin rahaa. Takasinmaksurajana ostohyvityksellä on 15e. Eli kun bonuksista on kerääntyny vähintään se 15e niin se maksetaan sun tilille.

Tässä simppelit ohjeet. Muistakaa kuitenkin aina shoppaillessanne mennä haluamallenne sivustolle ostohyvityksen sivujen kautta, koska muuten jää bonukset saamatta! Itellä esimerkkiä tehdessä meinas unohtua toi, joten älkää te unohtako. :)


Tässä mun esimerkki! Valitsin muoti kategoriasta EMP.fi sivuston ja tein esimerkkiostokset.


Eli jos olisin tän tilauksen tehny oisin saanut 122,90€ tilauksesta 5,53€ takasin ja lopulliseks hinnaks ois jääny 117,37€! Joillakin sivustoilla toi bonusprosentti on isompi kun 4,50% ja esim nelly.comin sivuilla se on 11,50%. Loppujenlopuks tosi helppoo ja kyllä mulle ainakin kelpaa aina alennus! :--D Liittymään siis pääsette tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti