sunnuntai 10. marraskuuta 2013

e.l.f. make ups

Puhuinki jo aikasemmin meikkitilauksesta joka tehtiin Janitan kans! Nyt sain kumminkin aikaseks tehä tän postauksen, ja nyt mullon helpompi näistä jotai mielipiteitäki kertoo kun oon jo jonkun aikaa ehtiny testailemaan näitä!

IMG_8674-001-1

Tilattiin nää semmosena viikonloppuna, kun elfillä oli kaikki -50% ja koska tehtiin yhessä tilaus nii meni postimaksutkin puoliks. Nää mun makso siis n. 8 tai 9e yhteensä! Kaikki, postikuluineen!(: Joten oli oikein kannattava tilaus. Ja kaikki nää oon kokenu oikeen toimiviks ja hyviks. Pitää kyllä ehdottomasti tilata jatkossaki tuolta jotakin. Tota oikeen puolimmaista huulipunaa oon jo käyttäny aikasemmin ja se on osottautunu ihan lemppariks joten olihan sitä sit nyttenkin pakko ostaa(:

IMG_8687-1

Huultenrajauskynää en oo ennen omistanu, mutta sitä oon monissa tilanteissa kaipaillu. Ajattelin että punasella ja vaaleella sävyllä pärjää pitkälle, ja olin oikeessa. Nää on ollu tosi hyviä!(:

IMG_8678-1

Näiden avulla on kyllä meikki ja luomivärit pysyny paikoillaan koko päivän! Suosittelen :--D

IMG_8679-1

Näitä ripsiä en oo vielä kokeillu kunnolla, mutta on mun mielestä semmoset, että vois ihan arkenakin käyttää. Ja oon miettiny, että vois vaikka alkaakin käyttään näitä ihan arkena, koska mun silmämeikki on välillä semmonen et meinaa näyttää hölmöltä pelkästää omilla ripsillä. Onko teissä joitakin jotka käyttää tekoripsiä ihan joka päivä?(:

IMG_8691-1

Vasemmalla lempparihuulipuna ja oikeella uus sävy mitä päätin kokeilla, entiä ehkä vähän hassu kun oon tottunu tohon toiseen punaseen. Täytyy vaan opetella käyttään tota! Tykkään silti!


Onko teistä joillakin kokemusta e.l.f.:in tuotteista, tai kenties näistä joistakin samoista mitä mä satuin tilaamaan? (--: Mitä mieltä ootte ollu?

8 kommenttia:

  1. Itte oon tilannu muutaman kerran elf:iltä ja tykänny kyllä kovasti! Varsinki niitten kulmageeli on ihan uskomattoman hyvää ja tälläki hetkellä merkin huulikiiltoa huulissa :D

    Kannattaa muuten tsekata myös MUA ( http://www.muastore.co.uk/ ), niillä on ihan uskomattoman hyviä tuotteita tosi halvalla! Varsinki luomiväripaletteja suosittelen noilta ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii hyvä kuulla et löytyy muitakin tyytyväisiä!(---: Käympä heti kattomassa(: Kiitti vinkistä!

      Poista
  2. mä käytin joskus tekoripsiä ihan päivittäin ja huomasin et taisin oikeest jäädä vähä koukkuun niihin, mikä ei ollu hyvä juttu koska satuin omistamaan maailman surkeinta ripsiliimaa et ne ripset vaa irtoili koko ajan:-D tekoripset on kyl ihania, mut suosittelen hankkimaan kunnon liiman ettei ne irtoile(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hyvä liima vois olla ihan järkevä hankinta :--D Ainakin ku kokeilin niin ei toi noiden mukana oleva liima kovin hyvää ollu.

      Poista
  3. Mie käytän tekoripsii melkein joka päivä! (: Mitään ongelmaa ei oo ollu. Suurin ongelma useilla on se että omat ripset kärsii tekoripsien liimasta esim. Mutta kun on oikeenlainen ripsiliima käytössä nii problem solved! Sokoksella on esim myynnissä liimaa mikä sisältää rubberlatexii nii se on hirmuisen hyvää! (:Helposti levitettävä ja hellävarainen ja sen saa ripsistä sitte irti myös tosi siististi , joten ripsien käyttöikä pidentyy huimasti! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla ettei oo ollu ongelmia! Voisin käydä kattoo jos ostasin sen liiman, kun oon muistaakseni aikasemminki kuullu positiivista palautetta jostakin tommosesta ripsiliimasta :--D Ja kiitti vinkistä!(:

      Poista
  4. Millon postausta Avengedin keikasta?!

    VastaaPoista
  5. Mä en ole kokeillut vielä ainakaan Elf:in meikkejä :) tekoripsien käyttöön voisin sanoa, että ei kannata ihan joka päivä käyttää, koska se ripsi on painava ja rasittaa jonkun verran silmää. Ja käyttöön ehdottomasti DUOn ripsiliima, sitä saa esim. Punanaamiosta :)

    VastaaPoista