keskiviikko 13. marraskuuta 2013

home details

En oo ennen laittanu meiän kotoo mistää muualta ku omasta huoneesta kuvia tänne. Otinkin nyt sit parit kuvat meiän kodin yksityiskohdista. Oli niin kiva tunnelma ku äiti tuli kotiin uuden pöytäliinan kans ja laitto kynttilät palaan. Omassa huoneessaki ruusut oli jo tommosii vähän nuupahtaneita niin halusin niistäkin kuvat, joten otin sit parista muustakin jutusta kuvat ja aattelin ihan postauksen sit tehdä. 

Meiän kodin sisustus on aikalailla päin vastanen ku se mistä mä unelmoin. Täällä on vaaleeta ja ruskeeta, välillä vihreetä, välillä violettia tehosteväreinä. Ei ihan iske muhun niin paljoo ku semmonen goottilainen ja ns raskas sisustus. Silti kuitenkin tykkään tästä kamalasti<3 Ja onhan täälä semmosiakin juttuja mitä tykkäisin tulevaisuudessa olevan omassakin kodissa. Molemmat tykätään äitin kanssa ruusuista ja ruusuköynnöksistä, ja kynttilöistä ja kaikenlaisista tommosista valoista. Välillä vaihdellaankin mun huoneeseen jotakin tyynyjä tai kynttilöitä muualta meiän talosta ja taas sitten mun huoneesta jotakin tommosia vaikka olkkariin. Mulla itseasiassa on vaatekaapissa semmonen pieni tila kaikille tyynyille ja vilteille. Sieltä on kiva vaihtaa kans esim tyynyjä, niin muuttuu heti huoneen ilme! Ootan innolla, että pääsis jo omaan kotiin muuttaan ja sisustamaan ihan kunnolla just niinkun haluaa.. Täytyy kumminkin vielä muutama vuosi odotella!(: 

IMG_8858-1 IMG_8891-1 IMG_8862-1 IMG_8865-1 IMG_8882-1 IMG_8894-1

Minkälaisesta sisustuksesta tykkäätte? Onko tämmönen vaalee, romanttinen sisustus teiän mieleen, vai moderni tai vaikka sitten se semmonen jollainlailla vähän goottilainen tyyli? (----:


6 kommenttia:

  1. Juup, meillä on kotona vähän tuommon samantyyppinen beige/valkoinen sisustus... koska äiti tykkää - minä en :D Unelmasistustus olisi jotain itämais-tyylistä, japanilaistyylisiä tavaroita ja antiikkisia puukalusteita :P Onneks tässä pääsee jonkin ajan päästä sisustamaan omaa kotia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa no teillä ei siis näytä menevän yhtään yhteen sisustusmaku :--D Voi pääsisimpä mäkin!

      Poista
  2. Oon niin katkera kaikille niille, jotka saa pidettyä kotinsa siistinä ja kaiken lisäks kivan näkösenä. Meidän kotona hallitsee sellanen boheeminen sotkupieru että että... :--D Ainahan asialle vois tehdä jotain, mut etenkään multa ei meinaa löytyä motia mistään.
    Ite tykkään yhdistellä jotain rosoisia ja hempeitä sistusvaikutteita keskenään. Ei mulla taida olla mitään just sitä tiettyä sisustustyyliä, vaikka melkein kaikki näyttää nätiltä mun silmissä, kunhan ei oo liikaa ylimääräistä krääsää tai liian autiota. c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut onhan semmonen boheeminenkin kiva :)! Mäkin tykkään! Tai ainakin mun mielestä on ihan yli hienon näkönen vaikka joku tumma ja goottilainen pöytä ja sit sen kans taas jotakin vaaleeta ja hempeetä pitsiä. Ja totta, liikaa krääsää ei saa olla eikä liian tyhjääkään!

      Poista
  3. Mä kans haluisin sisutella sit joskus oman kämpän jotenki kivasti, just vähän sellanen goottimainen tyyli, paljon mustaa, punasta, ruusuja... :) Mut opiskelijana tekee varmasti tiukkaa se pärjääminenki omas kämpäs, et ei kauheesti oo rahaa ostaa just sellasii huonekalui ja juttui ku haluis :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa saman tyyliseltä ku se mistä mä unelmoin kans <3 :--D Ja tottahan toi on.. no mut kyllä sitä voi aina sit ite tuunata kaikkee ees semmoseks "vähän sinne päin.."!(:

      Poista