maanantai 18. marraskuuta 2013

kuuhullu

Olin tossa viikonloppuna Juuson luona. Oli oikeen kiva viikonloppu, lukuunottamatta sunnuntai iltaa/yötä. Noiden myrskyjen takia ei junat kulkenu sitten Kuopio-Tampere välillä ollenkaan, joten bussilla sit se koko väli. Eihän siinä mitään, mutta mullon matkapahoinvointia niin ei ollu parasvaihtoehto. Tampereellaki olin vasta yheltä yöllä! Jos ois junat kulkenu niin mun ois pitäny olla ennen yhtätoista jo Tampereella. Eli mukavasti parilla tunnilla veny. Joutuko joku teistä ton myrskyn takia odotteleen juna tai bussikyytejä?

 Ja tänään sitten meninki reippaana ja virkeenä kouluun. Unta sain vasta 3 aikaan, koska kuuhulluus. :--D (Muita kuuhulluja?) Kuvattiin muuten Juuson kanssa vielä sunnuntai iltana kuuta. Jee otin ekan kerran kuvia täysikuusta! Mun mielestä noista tuli ihan kivoja. Ois kuitenki ens kerralla kyllä kiva saada noihin näkyvii jotain muutaki ku kuu. 

IMG_8911-001-1
IMG_8937-1

Olin isäinpäivä lahjaa ostamassa tossa joku aika sitten ja ostin siis autolehtee, mut sit siinä jotenkin silmät eksy musiikkilehtien hyllylle ja näin sielä sit metal hammerin. Oli ihan pakko ostaa, koska kannessa ffdp ja lehdessä juttuja miljoonasta hyvästä bändistä ja sielä joukossa sit ffdp ja a7x. Oli täydellinen ostos tälläin just keikan jälkeen. Harmittaa vaan etten kiireiden takia o viäkä ehtiny kunnolla tota selaamaan. Mut ootan sitä hetkee ku mullon kunnolla aikaa ja pääsen kahlaan ton läpi oikein ajatuksen kanssa<3 On muuten vieläki ihan mahtava fiilis ton keikan takia! Ja semmonen fiilis, että äkkiä takasin!!

Keikoista puheen ollen bfmv tulee myös Suomeen ja harmittelin jo, kun en rahattomuuden takia saanu lippuja Helsingin keikalle. Eilen kumminki huomattiin Juuson kans, että kappas ne tulee myös Tampereellekkin. Eli sinne sitten mahdollisesti! Jos nyt liput saadaan, sit kun ne tulee myyntiin. Ois ihan täydellistä päästä sinnekkin. Ja kun on viä kotipaikkakunnalla ni ei tarttis matkoja ja yöpymisiä ees sen kummemmin miettiä, ja jonottaankin pääsis ajoissa. (: 

IMG_8923-001-1 IMG_8945-1
Tunnistaako joku setlistin<3?

Oisko teillä jotakin postaustoiveita?(:

9 kommenttia:

  1. ääääks kuinka hieno kuva kuusta!

    VastaaPoista
  2. Tee siitä sun kuntoilusta ennen ja jälkeen versiot muistaakseni joskus sanoit et teet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mun kroppa ei oo oikein muuttunu niistä mitä oon sillon keväällä postaillu. Lähinnä oon vaa ylläpitäny tämmöstä parempaa elämäntyyliä nyt!(: Ei siis kropassa näy mitään ihmeellisempiä muutoksia, vaan ne muutokset näkyy kunnossa. Joten mä en tiä oikein että miten mä siitä sit postauksen tekisin hahaa :--D Jos kävisin salilla nii sillä varmaa tulokset näkyis paremmin kropassa ja lihasten kasvuna, mut mun kotireenillä mullon ehkä kestävyys enemmänkin kasvanu (:

      Poista
  3. millä asetuksilla ja objektiivilla oot ottanu noi kuvat :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valotus 1/200 - 1/320, aukko f/5.6, ISO-100 ja käytin canon 70-300mm f/4-5.6 objektiivia(-----:

      Poista
  4. http://www.polkashop.fi/pkalloprintti-mekko-p-7222.html?utm_source=fb-kampanja&utm_medium=banner&utm_campaign=pkalloprinttimekko

    oii sun kuvas on tuolla 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että tulit kertoon! Ilman lupaa on kopioitu ja lähtee nyt kyllä mukavat valitukset :--D!

      Poista
    2. luulin että oot sen ite lähettäny tonne XD mut no hyvä että lähetät kuitenki valitukset jos on kerta ilman lupaa kopioitu!

      Poista