torstai 31. tammikuuta 2013

kipee

Oon täs ollu koko viikon kipeenä joten eipä o tullu kuvailtua. Meillo kavereide kanssa toisiemme tuella nyt semmone elämäntyyli muutos projekti meneillää ja täällä kipeenä ollu kiva kattoo ku kaikki whatsappissa lähettää reenaamisee liittyvästä kaikkee ja sit ite ei pääse tekee mitää): Mut motivaatio on todellakin noussu! Mut empä tästä enempää kerro, koska teen sitten jossai vaiheessa isompaa postausta ku saan itekki omalta osalta tän nyt eka ns käyntii. Mullon tosiaa jääny kivasti 2 koetta ja yks sanakoe nyt tän viikon aikana tekemättä joten pitää si ne tehä ku pääsee kouluu. Oon onneks jo vähän paranemaa päi (ainakin toivottavasti) Nii jos sitä vaikka pääsis tässä viikoloppuna taaai ensviikolla reenailee. Mut tässä viä parit kuvat syksyltä. 

IMG_3379-1 IMG_3393-1 IMG_3392-1

Btw opettelin muokkaan tossa yks päivä vähä erilailla mitä normaalisti muokkaan. Mitäs tykkätte?

8 kommenttia:

  1. iha randomilla heitän tän kysymyksen et ku sähän oot tilannu ebaystä tuotteita/tavaroita ni miten oot maksanu sinne? mulla näkyy vaihtoehtona vaa se paypal..

    VastaaPoista
  2. Just sillä paypalilla maksan aina! Suosittelen(: se on tosi kätevä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut siis eiks se oo just luottokortilla maksettava? onko muuten myös silleen että pystyy tilaamaan vaa yhen tuotteen kerralaan? en oikee tajuu sitä : D

      Poista
    2. No siis mulla on visa electron mut se on yhdistetty mun isän tileihi jotenki nii varmaa siks mulla toimii se visa electron siinä. No tietty voit ostaa samalta myyjältä juttuja samana päivänä esim mut ei ne saata tulla sit samaa aikaa postissa et jotku tulee 2viikossa jotku esim 6 viikossa. Et iha riippuu mitä tilaa ja sit jos halvimmalla haluu ostaa aina nii ostaa varmasti monelta eri myyjältä :--D

      Poista
  3. paranemisii sinne c: ! tosiaa itekki täällä kipeenä ja just koeviikko ._. et kivasti kaikki kokeet oottamas mua ku meen kouluu :---Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin sullekki! Nooni, eli molemmilla ollu mahtava ajotus tulla kipeeks :--D no saapaha ainaki lisäaikaa lukee? xd

      Poista
    2. todellaki :--D joo se hyvä puoli täs on mut pitäs vaa jaksaa alottaa xdd!

      Poista
    3. Joo vähä sama ongelma xd

      Poista